A 2019. évi IKSZ összegző jelentés az alábbi linken olvasható: IKSZ_Mon_2019_osszegzo_jelentes
A 2018. évi IKSZ összegző jelentés az alábbi linken olvasható: IKSZ_osszegzo_jelentes_2018
Az NPK Testnevelés, gyógytestnevelés és sport tagozata 2019.11-15-én immár harmadik alkalommal rendezte meg országos konferenciáját, „Prevenció, integráció és inklúzió a testi nevelésben” címmel.
A Nemzeti Pedagógus Kar Országos Küldöttgyűlése állásfoglalást adott ki, mely szerint az NPK szükségesnek látja a pedagógus illetmények emelését, hosszú távon pedig azok társadalmi sztenderdhez kötését a pedagógusok által végzett közszolgálat megbecsülésének kifejezése mellett a feladatellátáshoz szükséges pedagógus utánpótlás biztosítása miatt is. Az állásfoglalás az alábbiakban, illetve a csatolt linken is […]
Tisztelt Kollégák! A Nemzeti Pedagógus Kar Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei területi szerve szakmai konferenciát rendezett 2019. november 22-én.
Tisztelt Kollégák! A Nemzeti Pedagógus Kar Komárom-Esztergom megyei területi szerve szakmai konferenciát rendezett 2019. november 22-én.
Tisztelt Kollégák! A Nemzeti Pedagógus Kar Szaktanácsadói tagozata szakmai konferenciát rendezett 2019. november 14-én. Az előadók között tisztelhettük többek között Merklné Kálvin Mária főosztályvezető asszonyt az Oktatási Hivataltól, Herczeg Katalin asszonyt a Budapesti POK vezető főtanácsosát. A nagy sikerű rendezvény részletes beszámolója az alábbi linken érhető el: http://nemzetipedkar.hu/wp-content/uploads/2019/11/npk-szaktanacsadoi-tagozatanak-konferenciajarol-beszamolo.pdf
2019. november 14-én a Tündérpalotában bemutatkozott a Nemzeti Pedagógus Kar Szaktanácsadói tagozat mentorpedagógus munkacsoport.
MEGHÍVÓ SZAKMAI KONFERENCIÁRA 2019. november 28-án (csütörtökön) 14.00 órai kezdettel – online közvetítéssel és felvételről való megtekintéssel is elérhető formában – Kozák András köznevelési szakértő Az új Nemzeti alaptanterv előkészületi munkálatai és az azzal összefüggő hatályosított törvényi változások, különös tekintettel az óvoda-iskola átmenetre és a tartalmi-módszertani paradigmaváltásra címmel […]