Trianoni megemlékezés

Tisztelt Pedagógusok! 2020.június 04-én 14:00 órai kezdettel az  online térbe egy virtuális megemlékezésre hívjuk Önöket 4 hetes határontúli  virtuális utazásunk záró elemeként. Feljelentkezni az alábbi linkkel lehet: https://meet.google.com/knn-osdz-res A megemlékezésen való részvétel ingyenes! Közösen emlékezünk kárpátaljai,felvidéki,délvidéki és erdélyi barátainkkal. Mindenkit várunk szeretettel az online térben!

Gondolatok az óvodák újra nyitásával kapcsolatosan

Hiányoztok gyerekek! A koronavírus járvány okozta veszélyhelyzet kezdetén ezt írtuk ki sokan az óvodák ablakába. A veszélyhelyzet kihirdetését követően az óvodákban is megvalósult az on-line fejlesztés. A tervezett járványügyi intézkedések ismeretében, az óvodákra vonatkozóan, az ország egész területén, a Kormány és az óvodák fenntartóinak felelőssége a járvány további terjedésének megelőzéséhez […]

Az iskolák újranyitási lehetőségéről szóló riport és utóélete

Ami a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország című műsorában pontosan elhangzott 2020. május 14-én: Június 1-jétől elvileg, miniszterelnök úr azt mondta, hogy érdemes lenne gondolkodni azon, hogy mik azok szempontok, amelyek a döntést befolyásolhatják, mi is ezeket tettük meg. Tehát hogyan, melyik korosztályt érdemes esetleg meggondolni, hogy visszatérjen az iskolába, […]

Az iskolai oktatás újraindítása?

Az alábbi linken olvasható Horváth Péter a Nemzeti Pedagógus Kar elnökének, az Oktatási Akciócsoport tagjának nyilatkozata az oktatás lehetséges újraindításáról. https://index.hu/belfold/2020/05/14/koronavirus_oktatasi_akciocsoport_nemzeti_pedagoguskar_javaslat/  

Horváth Péter: ennél jobb tesztidőszak nem is lehetne az oktatásban

Az alábbi linken olvasható Horváth Péter a Nemzeti Pedagógus Kar elnökének nyilatkozata az érettségiről, a tanévzárásról, a Nemzeti Alaptantervről és egyéb aktuális témakörökről.   https://infostart.hu/interju/2020/05/13/horvath-peter-ennel-jobb-tesztidoszak-nem-is-lehetne-az-oktatasban  

Megfontolandó tanácsok a digitális munkarend idejére

Megfontolandó tanácsok a digitális munkarend idejére A digitális munkarendre való átállással az iskolák egyik pillanatról a másikra olyan feladattal találták szemben magukat, amelyet egyszerre kell kitalálniuk, megvalósítaniuk, ellenőrizniük és továbbfejleszteniük. Ez minden iskolában dolgozó pedagógus számára – még azok számára is, akik jártasak a digitális eszközök használatában és a digitális […]